Sivut

maanantai 25. kesäkuuta 2012

Knitting in Spain

Pääsin pitkästä aikaa Espanjaan käymään perheeni kanssa, tämä oli mulle toinen reissu Torreviejaan. Pojukin oli mukana :) Jännitin hirveesti miten Poju jaksaa yli neljän tunnin lentoa mutta hyvin meni! Reippaasti sujui koko matka. Hänet myös ristittiin oikeaksi vesipedoksi, oli hän sen verran (alkujännityksen jälkeen) hurjana siellä vedessä ettei olisi millään malttanut poies tulla =)
We went to Spain for a week, this was my second trip to TorreVieja. My boy came with me :) I was a bit nervous about how the over 4 hour flight would go but it went well! And then he got go swimming for the first time and he had so much fun he didn't want to leave =)




Ja kyllä! Eksyttiin paikalliseen lankakauppaan äitini kanssa!! =D
And Yes! My mom and me went to the local yarn store!! =D








Onko muuten kellään ideaa vaihtoehtoisesta langasta Debbie Blissin GLEN langalle? Halvempaa versiota?? :D Mä tarttisin tätä 900g ja siitä tulis 81euroa =( 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! =)
Does anyone have any idea what yarn I could use instead of Debbie Bliss GLEN yarn? A cheaper version?? :D I need about 900g of this and that would cost me 81euros =(
I wish everyone a great week! =)

4 kommenttia:

  1. oi ihanan näköistä tuolla epsanjassa ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä on todella kivat rantamaisemat :) ens kerralla toivon pääseväni vielä enemmän maisemia katsomaan =)

      Poista
  2. Hyvät ilmat näyttäs olevan. :D
    Itse oon ensi viikolla menossa Espanjaan Cadiziin ja tarkoitus ois ottaa lankaa ja puikot mukaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli tosi hyvät ilmat :D Ei menny alle 30 asteen koko viikon aikana. Joten kun tultiin takaisin ja satoi, mua ei haitannu :D mutta mä olen kyllä muutenkin sateen ystävä :)
      Onko pitkäkin matka suunnitteilla? Hyvää ja rentouttavaa matkaa! :)

      Poista